Διάλογοι πολιτικής με τη νεολαία
Νέος γύρος συζητήσεων
Κάνοντας το Διαδίκτυο ασφαλέστερο και πιο υπεύθυνο για όλους
Οι νέοι συμμετέχοντες πρότειναν την καθιέρωση ψηφιακής ταυτότητας για την πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης — ένας τρόπος ενίσχυσης της λογοδοσίας και συμβολής στη μείωση του κυβερνοεκφοβισμού και του μίσους στο διαδίκτυο. Συμμερίστηκαν τις ανησυχίες ότι η ανωνυμία μπορεί μερικές φορές να χρησιμοποιηθεί καταχρηστικά, επιτρέποντας την ανεξέλεγκτη επιβλαβή συμπεριφορά.
Ταυτόχρονα, αναγνώρισαν ότι η ανωνυμία μπορεί επίσης να αποτελέσει ασπίδα, ιδίως για τους χρήστες που βρίσκονται σε ευάλωτη κατάσταση.
Για τους νέους, η δημιουργία ασφαλέστερου διαδικτύου σημαίνει την εξεύρεση της σωστής ισορροπίας — μεταξύ λογοδοσίας και ιδιωτικότητας, ελευθερίας και προστασίας.
Τι θα μπορούσαν να κάνουν οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τα σχολεία για να καταστήσουν το διαδίκτυο ασφαλέστερο και πιο υποστηρικτικό χώρο για όλους;
Κοινοποίηση
Or copy link