Vihapuheen ja vihatekojen torjunta yhteiskunnassa
Kerro mielipiteesi ja vaikuta politiikkaan
"Odio e i sosiaalinen media
Valitettavasti internetissä ja sosiaalisessa mediassa tiettyjä käyttäytymismalleja on alettu pitää rullina ja ongelmattomina, vihamielisinä kommentteina jätetään koskaan ajattelematta seurauksia ja niitä pidetään siedettävinä. Nuoret ja hyvin nuoret käyttävät nykyään sosiaalista mediaa suhteettomasti, kun he ovat päivittäin alttiina näille käyttäytymisille, heillä on taipumus nähdä tämä vastikkeeton viha normaalina. On tarpeen toimia sen puolesta, että nuoret käyttävät internetiä terveellisesti, ja tiukentaa sääntöjä, jotka koskevat kiusaamista ja perusteettomia vihatoimia sosiaalisissa verkostoissa.
Jaa
Tai kopioi linkki