Bekæmpelse af had i samfundet
Giv din mening til kende og få indflydelse på politikken
'Odio e i sociale medier
Desværre er visse adfærd på internettet og sociale medier kommet til at blive betragtet som rulle og uproblematiske, hadefulde kommentarer efterlades uden nogensinde at tænke på konsekvenserne og betragtes som tolerable. Unge og meget unge mennesker i dag bruger sociale medier på en uforholdsmæssig måde og bliver dagligt udsat for denne adfærd, vil de have en tendens til at opfatte dette umotiverede had som normalt. Det er nødvendigt at handle for en sund brug af internettet blandt unge og at have strengere regler om mobning og umotiverede hadefulde handlinger på sociale netværk.
Del
Or copy link