Hoppa till huvudinnehåll

Energieffektivitet

Var med och påverka EU-politiken

Vi är inte redo för elbilar.

Att köpa en elbil är en fälla. De flesta av oss har ingen plats att ladda. Bilar i Spanien parkeras på allmänna vägar och det gör en nattlast omöjlig. Räckvidden av dessa fordon lämnar mycket att önska. Laddningen är långsam och dyr i tid och under resor. Vi behöver förbränningsfordon i minst 20 år till. Den nuvarande tekniken tillåter bensin- eller dieselfordon som knappt förorenar. Vi försvarar hans beständighet.

QR-kod

Vi är inte redo för elbilar.

QR-kod

Bekräfta

Logga in

Du kan få tillgång genom ett externt konto