Siirry pääsisältöön

Energiatehokkuus

Kerro mielipiteesi ja vaikuta politiikkaan

Improve energy rank of housing

I recently live in an apartment with rank E. I think it is inefficient.Thus,it could be better to promote higher and greener rank in the country.

QR-koodi

Improve energy rank of housing

QR-koodi

Vahvista

Kirjaudu sisään

Voit käyttää ulkoista tiliä